Μαγνήσιο: Το Νο1 Ιχνοστοιχείο που Ενισχύει τη Ζωτικότητα, Αντιμετωπίζει την Κόπωση και Εντείνει τον Μεταβολισμό

Σίγουρα θα έχετε ακούσει για το μαγνήσιο και για το πόσο σημαντικό ιχνοστοιχείο είναι για τον οργανισμό μας. Γνωρίζετε όμως ότι αυτό το πολύτιμο για την υγεία μας μέταλλο μπορεί να ενισχύσει την ζωτικότητά σας, να αντιμετωπίσει την κόπωση και να βοηθήσει τον μεταβολισμό σας;

Αν αισθάνεστε κόπωση και ατονία τον τελευταίο καιρό με τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας να σας απομυζούν όλη την ενέργεια ή αν έχετε βάλει δυο-τρία κιλάκια παραπάνω και δυσκολεύεστε να τα ξεφορτωθείτε όσο και αν προσπαθείτε, τότε πιθανά να έχετε έλλειψη μαγνησίου. Στις γραμμές που ακολουθούν θα μάθετε πώς να νιώσετε πάλι γεμάτοι ενέργεια και να επανέλθετε γρήγορα στα κιλά σας αυξάνοντας απλά την πρόσληψή του.

Μαγνήσιο, το Θαυματουργό

Το μαγνήσιο είναι ένα από τα πιο απαραίτητα μέταλλα για την καλή λειτουργία του οργανισμού και λαμβάνεται μέσω της διατροφής μιας και το ανθρώπινο σώμα δεν έχει τη δυνατότητα να το παράγει. Συμμετέχει σε περισσότερες από 300 κυτταρικές διεργασίες, εντοπίζεται κυρίως στα οστά και τους μύες ενώ απορροφάται από το λεπτό έντερο. Extra tip: Γνωρίζατε ότι πήρε το όνομά του από την «δική μας» Μαγνησία της Θεσσαλίας;

Ποια τα Οφέλη του Μαγνησίου;

Δεν είναι ένα ούτε δύο. Το μαγνήσιο επιδρά σημαντικά στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος ενώ ευθύνεται επίσης για την υγεία των δοντιών και των οστών. Συμβάλει στην διαδικασία του μεταβολισμού αυξάνοντας τον ρυθμό του και βελτιώνοντας την παραγωγή ενέργειας ρυθμίζοντας ταυτόχρονα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αποτελεί επίσης ένα από τα βασικότερα στοιχεία για την σύνθεση του DNA και τον σχηματισμό πρωτεϊνών στον οργανισμό ρυθμίζοντας παράλληλα την λειτουργία της καρδιάς. Τέλος έχει καταλυτική επίδραση στην διάθεση καθώς μειώνει το άγχος και το στρες.

Ποιες Τροφές Περιέχουν Μαγνήσιο;

Γενικά το ιχνοστοιχείο αυτό υπάρχει λίγο πολύ σε όλες τις τροφές – εκτός από τα λίπη – μιας και βρίσκεται άφθονο στην φύση. Ωστόσο, τα τρόφιμα με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα είναι:

  • τα πράσινα λαχανικά (π.χ. σπανάκι, μπρόκολο, αρακάς, αβοκάντο)
  • τα όσπρια
  • τα φρούτα (κυρίως η μπανάνα)
  • οι ξηροί καρποί και οι σπόροι (π.χ. κολοκυθόσπορος)
  • τα λιπαρά ψάρια (π.χ. σαρδέλα, σολωμός)
  • τα δημητριακά ολικής άλεσης και η βρώμη
  • το καστανό ρύζι
  • η μαύρη σοκολάτα.

Έλλειψη Μαγνησίου: Πως θα την Αντιληφθείτε;

Ο πιο σίγουρος τρόπος να ελέγξετε τα επίπεδα μαγνησίου στον οργανισμό σας είναι με μια εξέταση αίματος. Το σώμα σας όμως μπορεί να σας προειδοποιήσει με την εμφάνιση συμπτωμάτων όπως το αίσθημα αδυναμίας και κόπωσης, οι συχνοί πονοκέφαλοι και οι μυϊκές κράμπες, η υψηλή πίεση και η ταχυκαρδία, η πεσμένη διάθεση καθώς και διάφορες διαταραχές του πεπτικού συστήματος.

Γενικά η συνιστώμενη δοσολογία πρόσληψης μαγνησίου είναι 300-400mg την ημέρα, ποσότητα όμως που μεταβάλλεται ανάλογα με το φύλο, την ηλικία και τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε οργανισμού.

Βάλτε το Μαγνήσιο στη Ζωή Σας!

Derbimed

Αν λοιπόν υποφέρετε από έλλειψη μαγνησίου και θέλετε να ενισχύσετε την ζωτικότητα και την ενέργειά σας και να δώσετε μια ώθηση στον μεταβολισμό σας καλό είναι να εντάξετε στην διατροφή σας τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο. Για ακόμη πιο γρήγορα αποτελέσματα όμως μπορείτε να επιλέξετε το συμπλήρωμα μαγνησίου Derbimed.

Με την εξελιγμένη και μοναδική σύνθεσή του θα δείτε άμεσα την διαφορά στο σώμα σας. Θα νιώσετε πιο δυνατοί, πιο ευδιάθετοι και την ενέργειά σας να φτάνει σε άλλο επίπεδο!

Τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα συμπλήρωμα μαγνησίου;

Scroll to Top