Έλλειψη Σιδήρου

Σίδηρος απαραίτητος για την καλή υγεία

Ο σίδηρος είναι ένα μέταλλο ευρέως διαδεδομένο στη φύση, και απαραίτητο επίσης για την καλή υγεία του σώματος μας. Χρησιμοποιείται από το σώμα μας για να φτιάξει:

Έλλειψη σιδήρου-Σιδηροπενική Αναιμία

Για να έχουμε καλή υγεία θα πρέπει τα επίπεδα σιδήρου στον οργανισμό μας να είναι επαρκή. Η ανεπάρκεια σιδήρου είναι η πιο συχνή διατροφική διαταραχή στο κόσμο. Τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου μπορεί να οφείλονται:

Τι προκαλεί έλλειψη σιδήρου και αναιμία;

Παρακάτω αναφέρονται κάποιοι από τους λόγους, που μπορεί να οδηγήσουν σε έλλειψη σιδήρου και αναιμία:

Ποια είναι τα συμπτώματα της σιδηροπενικής αναιμίας;

Τα συμπτώματα της σιδηροπενικής αναιμίας μπορεί να είναι ασαφή αρχικά και μετά να εκδηλώνονται πιο έντονα:

Πώς γίνεται η διάγνωση της;

Η εξέταση αίματος δείχνει τα επίπεδα του σιδήρου στο αίμα και προσδιορίζει αν υπάρχει αναιμία. Αν τα επίπεδα σιδήρου είναι χαμηλά, πιθανότατα και τα επίπεδα φερριτίνης θα είναι χαμηλά (η φερριτίνη μας δείχνει τα επίπεδα του αποθηκευμένου σιδήρου στον οργανισμό).

Πως αντιμετωπίζεται η σιδηροπενική αναιμία;

Πριν κάνετε οτιδήποτε σχετικό, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε το γιατρό σας, ο οποίος θα διαγνώσει για ποιο λόγο παρουσιάζεται ανεπάρκεια σιδήρου

Ποιες τροφές περιέχουν σίδηρο;

Ο αιμικός σίδηρος είναι η μορφή του σιδήρου που απορροφάται ευκολότερα από το ανθρώπινο σώμα. Ο αιμικός σίδηρος βρίσκεται στο κόκκινο κρέας και στα ψάρια. Η πρόσληψη κρέατος αυξάνει και την απορρόφηση του μη αιμικού σιδήρου, ο οποίος περιέχεται στα λαχανικά.

6 συμβουλές για να βοηθήσετε την απορρόφηση σιδήρου στον οργανισμό σας

Να προσλαμβάνετε βιταμίνη C, γνωστή και ως ασκορβικό οξύ, με τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο, γιατί βοηθάει την απορρόφηση του σιδήρου από το έντερο. Η βιταμίνη C βρίσκεται σε υψηλές ποσότητες στα λεμόνια, τις ντομάτες και τις κόκκινες πιπεριές.

© 2018 – Medical PQ | All rights reserved